Strona 1 z 1

Regulamin forum

PostNapisane: 22 sie 2012, o 07:51
przez admin
1. Każdy pełnoletni użytkownik forum ma prawo do rejestracji. Rejestrując się - akceptuje niniejszy regulamin.

2. Przed rejestracją należy dobrze przemyśleć, wybór nazwy użytkownika. Późniejsza zmiana nie będzie możliwa.
Ze względu na bardzo dużą ilość rejestrujących się SPAMERÓW i BOTÓW, konta nieaktywne przez co najmniej 30 dni będą usuwane.

3. Posty i tematy należy dodawać w ściśle określonych działach. Nie należy dodawać wątków o danym temacie w miejscach przeznaczonych do dyskusji na inne tematy. Jeżeli brakuje jakiejś kategorii forum napisz o tym w dziale: Regulamin i sprawy techniczne.
Tworząc nowy temat starajmy się go nazywać pełnym zdaniem, pełnym pytaniem - nazwy tematów pisane "skrótowo" będą edytowane przez administratorów.

4. Administracja Forum będzie usuwała wątki i posty:
- nie związane z tematyką niniejszego forum;
- tematy i wypowiedzi prezentujące szczególnie niski poziom kultury osobistej;
- tematy niezgodne z obowiązującym w Polsce prawem;
- posty i tematy zawierające wulgarne i obraźliwe wypowiedzi;
- posty i tematy prowokujące do kłótni;
- posty zawierające oskarżenia bez podania dowodów;

6. Zanim dodasz temat z pytaniem należy się upewnić, czy dany problem był już poruszany. Tematy zdublowane będą usuwane.

7. REKLAMA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ jest dozwolona tylko tym podmiotom, które będą aktywnie pomagały we współtworzeniu forum tj. regularnie udzielały się na forum, odpowiadały na zapytania Klientów, etc.

8. Publikowane wypowiedzi są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Właściciel forum nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

9. Administracja forum ma prawo do zmiany regulaminu. Każda zmiana będzie odnotowana w tym temacie.

10. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku użytkowania forum.

Re: Regulamin forum

PostNapisane: 10 gru 2013, o 09:51
przez admin
Dzisiaj został dodany dopisek do punktu 3 Regulaminu:

3. Posty i tematy należy dodawać w ściśle określonych działach. Nie należy dodawać wątków o danym temacie w miejscach przeznaczonych do dyskusji na inne tematy. Jeżeli brakuje jakiejś kategorii forum napisz o tym w dziale: Regulamin i sprawy techniczne.
Tworząc nowy temat starajmy się go nazywać pełnym zdaniem, pełnym pytaniem - nazwy tematów pisane "skrótowo" będą edytowane przez administratorów.

Prosty przykład, zamiast tworzyć temat pod nazwą "drożdże" (a chodzi jakie drożdże polecają inni użytkownicy) - zmodyfikowaliśmy nazwę tematu na "Jakie drożdże do cukrówki polecacie i jakich używacie?". Stosowanie pełnych opisów ułatwia wszystkim czytanie forum i znajdowanie w nim interesujących ich treści.

Re: Regulamin forum

PostNapisane: 19 gru 2013, o 11:04
przez admin
Dziś został dodany dopisek do punktu 2 regulaminu:

2. Przed rejestracją należy dobrze przemyśleć, wybór nazwy użytkownika. Późniejsza zmiana nie będzie możliwa.
Ze względu na bardzo dużą ilość rejestrujących się SPAMERÓW i BOTÓW, konta nieaktywne przez co najmniej 30dni będą usuwane.

Regulamin forum

PostNapisane: 12 sie 2019, o 08:33
przez KamNeve
Uwaga

Decyzją administracji Forum KGB obecny regulamin traci ważność wraz z ukazaniem się nowego, który ukaże się tak szybko, jak to będzie możliwe.

Regulamin forum

PostNapisane: 28 sie 2019, o 12:32
przez Odorieborie
Komunikat dla użytkowników forum :

Od teraz nie można już zmieniać swojego forumowego nicka.

Możliwość taka była często wykorzystywana do zmiany tożsamości użytkownika z różnych powodów i wobec problemów jakie mieli z tym moderatorzy, opcja ta została zablokowana.

W razie chęci zmiany nicka należy napisać PW lub email do administratorów Egosoftu, bądź to samodzielnie, bądź przez moderatorów forum. W liście trzeba opisać powód swej decyzji.